söndag 21 juni 2009

Midsommar huset-style





Så var då den första midsommaren i huset avklarad. Vi hade bjudit in ett gäng glada vänner till midsommarfest med rock-tema. Kajal, tights, bandanas och tatueringar var några av de attiraljer som folk hade satsat på. Intrumenten till Guitar Hero plågades flitigt hela kvällen tyvärr så mycket så en cymbalen gick sönder på trumsettet. Jag och Nina hade slitit ända in på natten dagen innan för att bli någorlunda klar med tapetsering och listning så nu är vardagsrummet på gång att bli klart. Igår så följde några av gästerna upp med ännu en fest och jag med min trasiga rygg fick ett brutalt uppvaknande runt 04:00 i natt. Nu är vi precis hemkomna från filmen Bakfyllan på bio och resten av dagen kommer ägnas åt just den aktiviteten. Förutom för mig då som var nykter igår och faktiskt tänkt försöka mig på ett löppass idag.

1 kommentar:

  1. Mycket bra initiativ, blev en kanonhelg! Tyvärr har jag bilder av mats lila tights som jag helst vill glömma..

    SvaraRadera