torsdag 1 januari 2009

Gott nytt 2009!

Så var ytterligare ett år avklarat och i huset så fortskrider arbetet även under 2009.

Nyårsafton till ära, hade vi bjudit in till nyårsfest med förmaning om att ta med arbetskläder. Vi hade stora planer på att göra stora framsteg i huset under de 2 sista dagarna av 2008.
Men snacka om långa näsor när först jag och sedan, dagen efter, Fredrik insjuknar med feber och hosta. Vännerna kontaktades och läget förklarades. Men tappra som dom är dyker de upp iaf.

Nåja, det blev lite som jag skrivit tidigare ... god mat.
Arbetet i huset blev nästintill obefintligt men nu idag har jag och Jon lyckats slipa golvet i mitt vardagsrum. Imorgon skall jag pröva behandla golvet.

1 kommentar:

  1. Oj, då är man inte ensam som legat i förkylning och feber.
    Tyyypiskt när man är ledig och har möjlighet att uträtta en massa.
    Nåväl, thats life, hoppas att ni kryat på er och att reparationerna går er väg under det nya året.

    Önskar er ett Gott, Tursamt och Mindre arbetssamt Nytt År - 2009!!!

    Kram Melek

    SvaraRadera